Monday 26 September 2011

Flirten Lines

Doel: Om samen te vatten de bevindingen op de eindeloze experimenten van goede flirten lijnen en hun bezittingen (vanaf nu).
Apparatuur: Wij verdeelt deze apparaten in twee.
Flirten lijnen voor mannen: Deze kunnen ook worden beschouwd als synoniem met flirten lijnen voor jongens. ; Je vader heeft zijn geweest een gangster ... Want je bent als dynamiet; Oh! Ik voel me net Richard Gere ... staan ​​naast de Pretty Woman! ; Dus, als ik Barney zou zijn, zou u mijn nacht LEGENDARISCHE? ; Ik weet wat je denkt ... je wilt geef me je naam en telefoonnummer! Juist! ; Mijn hart sloeg over toen ik de ogen gelegd op je. ; Flirting lijnen voor vrouwen: Deze kunnen worden beschouwd als het equivalent van flirten lijnen voor meisjes, flirten lijnen voor meisjes te gebruiken op jongens, en voor mijn homoseksuele lezers, flirten lijnen te gebruiken op jongens. ; Je kijkt ongemakkelijk in die kleur (of wat dan ook de man draagt) kan ik u helpen het opstijgen? , Ik ben een beetje hoog van de look die je net gaf mij. Ik denk dat ik hooked! ; Oke, ik vroeg me af, wat zou je willen hebben? Diner, mijn plaats .. Ontbijt, in bed .. of beide? ; Geloof jij in liefde op het eerste gezicht, of moet ik weer langs? ; Heb ik niet aan je in mijn droom afgelopen nacht? ; (Zie dagvaarding voor meer van deze flirten lijnen apparatuur).
Opmerking: Na uitgebreid onderzoek op het gebied van flirten lijnen, de enige plausibele observatie worden getrokken is dat flirten lijnen werken. Deze flirten lijnen hebben het makkelijk voor vrouwen om rondspoken vragen als, wat zijn de manieren om te vertellen een man van je houdt en wanneer zal ik trouwen antwoord. Mannen vinden het makkelijker om te weten hoe een gesprek te beginnen met een meisje en als zodanig, ze vinden het gemakkelijker om te weten hoe moeilijk mensen te behandelen. Toch heeft het experiment maakte deze domme eigenaardigheden meer voor de hand om zowel de seksen, waardoor het meer aannemelijk dat het flirten lijnen werken en laten zien positieve succesvolle resultaten.
Veronderstellingen: Zoals elke wetenschappelijk experiment, in het proces van dit experiment hebben we beschouwd een paar veronderstellingen:; Vrouwen zijn volledig bewust van de theorie en de toepassing van flirten lichaamstaal van vrouwen. ; Mannen zijn zich volledig bewust van de theorie en de toepassing van flirten lichaamstaal van mannen. ; Noch geslachten aannemen dat de tegenstellingen op een rationele op geen enkele manier. ; Vrouwen zijn volledig bewust van hoe je een man verliefd op je maakt. ; Mannen hebben een eerlijk idee over romantische dingen te doen. : Dit aannames helpen het experiment plaatsvinden in een meer gecontroleerde omgeving. Geen test werden gedaan op dieren!
Citaten: De volgende bronnen zijn genoemd in het proces van het experiment. Machtigingen zijn genomen en geen mens of dier is gewond in het proces. ; Flirten Tips, Pick Up Lijnen voor Meisjes; Pick Up Lijnen die het werk; Flirting Lijnen voor Meisjes; Flirting Lijnen voor mannen; flirten lichaamstaal; Andere dan deze bronnen hebben verschillende suggesties zijn overgenomen uit onschuldige omstanders en nee, we zullen niet worden waardoor ze met eender welke credit hier!
Conclusie: Flirten is een wetenschap en een kunst. Dit experiment was een succes alleen omdat elk onderwerp van het experiment was de uitoefening van het gebruik van flirten lijnen. Het is de natuurlijke reactie die men heeft. It is de geconditioneerde reactie op de ongeconditioneerde stimuli te zien iemand die je worden aangetrokken. Mensen vaak verwarren als liefde. Het heeft echter te worden opgemerkt dat de liefde is dat wat volgt op het flirten lijnen als zowel de individuen bereid zijn! Dit is waar ik aftekenen!
PS: Ik zou graag uw feedback om dit samenvatten in de comments hebben. Ik ben ervan overtuigd dat zij de wetenschappelijke gemeenschap veel helpen bij deze lopende experiment op menselijk gedrag!

No comments:

Post a Comment